akualne.cz, 25.5.2008 (výběr)

Dejte zaměstnancům padáka - jako dárek

Kolem 40 procent obratu Allegrie tvoří firmy, které zážitky nakupují do různých motivačních a věrnostních programů, jako odměnu pro zaměstnance nebo partnery. Zážitky od agentury tak dostali například vítězové soutěže Obchodník roku pořádané společností GE Money Multiservis.

Konkurenční Dejtonej.cz zase dodává svoje služby do programu zaměstnaneckých výhod T-Mobile. "Zážitky, jako jsou lety balonem, nepatří mezi ty nejoblíbenější, ale zájem o ně je," říká mluvčí operátora Martina Kemrová.

Před několika lety přitom byl trh se zážitky v plenkách. Allegria skončila první rok s obratem 150 tisíc. Majitelce Lindě Vavříkové pomohl v růstu i zisk titulu živnostnice roku.

O něco déle na trhu působní konkurenční agentura Den jak sen, mezi další velké firmy v oboru patří i Užijsito.cz nebo Dejtonej.cz.

Rozmach trhu přilákal i mnoho dalších konkurentů, ne všichni se ale udrží. "Vytvořit si webovou stránku nestačí," podotýká Nataša Dlouhá z Dejtonej.cz."Poptávka je poměrně sezónní. Před vánoci 2007 trh vzrostl skokově dvojnásobně až trojnásobně," doplňuje.

zpět