Ze "zaručeně" nejnižších cen prosím neblbněme!

Trochu ožehavé téma, které je jistě na delší diskusi, moc se mi také do něj nechtělo. V životě se řídím heslem "každý svého štěstí strůjce", ale nedalo mi to. Jsou prostě věci, které mě obecně štvou a nad kterými se vždy zarazím. Spousta podivností se děje i v našem zážitkovém světě... 

* JÓ, JÉ, WOW... i my v DejToNej prodáváme zážitky jako originální a netradiční dárky.

* JÓ, JÉ, WOW... i v naší nabídce naleznete spoustu zážitků (máme jich více než 400 a pokud budete jen trošku hraví a začnete si hrát s rollerem pod hlavní fotografií, rozkryje se Vám jich ještě více, protože některé z nich máme ve vícero variantách, obohacené bonusy či v několika lokalitách).

*JÓ, JÉ, WOW... i v naší nabídce se snažíme být originální (a také jsme,najdete u nás zážitkyy, které nikdo jiný nemá).

* JÓ, JÉ, WOW... i my se snažíme zaujmout krásnými a originálními www stránkami či FB stránkami (jsme přeci IN, používáme čistou grafiku, celistvost a smyslnost nabídky, snadné vyhledávání, rychlý a jednoduchý proces objednání atd).

* MY ale máme i něco navíc! Něco, na čem si velmi zakládám, co je u mě vždy číslo 1 v žebříčku hodnot podnikání. Tím je osobní přístup ke každému klientovi, péče o něj a jedna zásada - nedělat z lidí hlupáky. Podle těchto pravidel tady v DejToNej fungujeme všichni. Nemusíte se k nám bát zavolat, o všech zážitcích víme maximum informací a tak se Vám dostane dokonce i profesionální odpovědi. Myslím si, že neprodáváme zajíce v pytli. Většina všech bláznivin je prověřená, testovali jsme my, testovali naši známí, obchodní partneři a hlavně - naši klienti. Co na to říkají je také na našich stránkách k nalezení (u každého produktu a nebo zde ).

Teď když jsem nás takhle hezky pochválila (samochvála prý smrdí:)), měla bych se dostat k jádru poudla. Myslím si, že "péče a kvalita služeb" je nejdůležitější a neocenitelná složka při prodeji jakýchkoli služeb i kvalitního sortimentu. Když tedy pominete slevové servery založené na "prodeji za nejnižší ceny", je dost zarážející, že podobná komunikace se šíří i napříč ostatními portály, které jako hlavní náplň činnosti nemají prodej zboží za dumpingové ceny, ale naopak by se měly profilovat jako prodejci něčeho nadstandardního, jedinečného, kvalitního. Bohužel právě cena se stává hlavním komunikačním nástrojem. "Nejlevnější zážitky právě u nás" nebo "Garance nejlepší ceny" či dokonce "Záruka nejlepší ceny"  svítí na všechny strany a takřka u všeho. Dokonce svítí tak, že se v tom obyčejný člověk, který si otevře více stránek se zážitky, dokonale ztratí. Nabude dojmu, že vlastně úplně KAŽDÝ je garantem nejnižší ceny či dává /přinejmenším/ záruky nejlepší ceny. Ve finále ale ať koukáte, jak koukáte, ceny se i přes to liší!!! Vtipné, že? Nejnižší cena je přeci jen jedna a garantovat by jí měl opravdu ten, kdo jí má nejnižší.V naší branži je navíc porovnání velmi obtížné, neboť zážitkové balíčky v sobě skrývají spoustu variant, mnoho doplňkových služeb jako bonus a zajisté se  lišíme také kvalitou dodavatelských subjektů. Porovnáváme neporovnatelné? A pak se v tom člověče vyznej...

Myslím si, že v dnešní době to má klient s orientací těžké. Najít kvalitu za rozumnou cenu je leckdy oříšek. Nepomohou ani porovnávače cen, neboť ty jsou schopné členit nabídky dle názvů (URL), ale ne dle přesného obsahu - popisu služeb. Jelikož jsem mimo svůj obor také zmatený, stále hledající kupující, kterého unavují na všech stránkách blikající "SLEVY", rozhodla jsem se i v dejtonej.cz tímto neobtěžovat své klienty. Ti, kdo u nás nakupují vědí, že pro každého děláme maximum. Snažíme se mít ty nejlepší dodavatele a na klienty bez rozdílu jsme přívětiví. Jasně, také u nás najdete zážitky v akci, ale uvnitř našich stránek a ne jako hlavní marketingový prvek na hlavní straně. Myslím si, že většina klientů hledá a očekává kvalitní produkt s určitou přidanou hodnotou, za odpovídající cenu a navíc zabalený do krásného dárkového balení. My navíc přidáváme krásný úsměv naší zážitkové poradkyně, která mu vždy velmi ráda poradí a pomůže s výběrem! NE cena (ta je sice také důležitá, to nepopírám) je tím jediným a rozhodujícím prvkem! Měla by být pouze jedním z rozhodujících prvků při koupi. Proto prosím vždy čtěte CO kupujete!

Vykašlete se na klasický český přístup " nejlevněji" , ale zkuste nakupovat "nejlépe". Ono se to totiž ve spoustě případů vyplatí! Už můj taťka říkal : "Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci" a  něco na tom bude...

Ze zaručených garancí cen  a neskutečných slevových akcí prosím neblbněme a při jakémkoli nákupu si zachovejme zdravý rozum a nadhled!

šťastné nejen vánoční nákupy Vám přeje Martina

 

P.S. Chcete-li mi napsat komentář k blogu, směle do toho na martina@dejtonej.cz 

Jinak pokud jste našimi fanoušky, sledujte nás a naší práci:

1. youtube kanál

zde vkládáme naše videa ze zážitků a pokud jste i vy vlastníkem soukromého videa z našich zážitků, klidně nám je pošlete. Rádi je zveřejníme u nás v DejToNej video galerii.

2. Facebook stránky DejToNej

zde naleznete videa či naše příspěvky nejen ze světa zážitků. To, co by vás mohlo o nás nebo o našich zážitcích zajímat. Chcete-li s námi komunikovat, můžete i přes naše FB stránky, rádi udržujeme kontakt s našimi klienty a fandy.

zpět