časopis Biz, 2007

Do roku 2005, kdy společnosti na zážitky vznikaly jako houby po dešti, se datuje také start firmy Czech this provozující web DejToNej.cz. V současné době nabízí kolem 180 zážitků, základ je jako u každé firmy v oboru velmi podobný. Přes léto mají lidé zájem o venkovní zážitky jako zorbování (pozn. redakce – kutálení v kouli) nebo paragliding, přes zimu zase relaxační v teple jako kuchař až do domu, pobyt na zámku nebo masáže. „Vyslovený nezájem o některý ze 180 zážitků jsem nepostřehla, méně se prodávají velmi specifická hobby, třeba kurzy výroby šperků, batiky nebo aranžování květin. Lidé už asi netouží po manuální práci,“ vyjmenovává ředitelka zážitků Czech this Nataša Dlouhá.

Firma začínala stejně jako konkurence u běžných zákazníků a nyní se rozšiřuje i na Slovensko. „Dalším krokem je oslovení firem, pro které máme připraveno několik modelů kvalitní a dlouhodobé spolupráce od realizování jednorázových akcí až po servis na poli péče o klienty, zaměstnance či obchodní partnery,“ prozrazuje Nataša Dlouhá s tím, že pro turisty nabízí zážitky přes partnerský portál www.staginprague.com.

zpět