internetový magazín superkocka.cz, leden 2009

Dej to nej na Valentýna

      Růžová plyšová srdíčka, bonboniéry, rudé květiny nebo romantická večeře při svíčkách... dárky, které mohou partnerovi udělat radost, ale také navodit pocit, že vám nestál za nápaditý dárek. Odhoďte valentýnská klišé a darujte k svátku zamilovaných nevšední zážitek. Nechte si poradit od zážitkové agentury Dejtonej.cz - tento specialista na prožitky dokáže zprostředkovat zážitky adrenalinové, romantické, pro páry nebo přesně ušité na míru. Osobní péče o každého zájemce je samozřejmostí.!

      Dopřejte si na Valentýna trochu romantiky - objednejte svým ženám postel z růží, bohatou snídani po probuzení až do postele nebo romantickou večeři na historické lodi v centru Prahy pro dva. Je pro Vás stále Vaše žena tou jedinou princeznou? Pozvěte ji na romantický víkend na zámek Mcely! A dámy, má Váš partner stále rád dobrodružství? Nechte ho proletět stíhačkou a splňte mu tak jeho klučičí sen! Z nepřeberné škály zážitků si jistě vyberou i ti nejnáročnější. Vyhlídkový let balónem, společný adrenalinový zážitek nebo tantrická masáž - to vše dokáže zážitková agentura Dejtonej.cz zprostředkovat. Vaše originální nápady Vám ale také pomůže zorganizovat!

      Agentura Dejtonej.cz patří na českém trhu k osvědčeným zážitkovým agenturám. V jejím portfoliu je možné najít zážitky romantické, adrenalinové, úplně bláznivé nebo mírně erotické. Jisté je, že díky Dejtonej.cz již stovky lidí splnily svým blízkým jejich sen z dětství nebo připravily neobvyklé překvapení. Různorodá nabídka produktů zpestří volný čas a každý tak může svým blízkým splnit zdánlivě nemožná přání. Zážitek dá Vašim milovaným pocit, že Vám na nich skutečně záleží a že se o ně zajímáte. Navíc Vám agentura ráda poradí a vše rychle vyřídí přesně podle Vašich požadavků.
    * Zážitkových agentur je v dnešní době velká spousta, je však třeba mít se na pozoru při výběru té správné a seriózní, která poskytne servis, který nabízí. Taková agentura by měla splňovat několik důležitých kritérií. "Měla by být důvěryhodná, prověřená, a tedy spolehlivá. Osobní přístup ke každému klientovi je nesmírně důležitý. To vše je zárukou, že Vaši milovaní dostanou skvělý servis a že jejich zážitek nebude zkalen negativními pocity," vysvětluje Ing. Nataša Dlouhá, ředitelka zážitkové agentury Dejtonej.cz.

Strategie, 21/2009

Zážitek jako firemní dárek

Léto bývá i z hlediska marketingu považováno za „okurkovou sezonu". Sedíte ve strašném pařáku na svém místečku v open space - ti šťastnější ve svetru, protože u klimatizace si můžete nechat chladit i nákup k večeři, těm méně šťastným vhání slzy do očí vánek z ventilátoru. A jestli není „váš" produkt zmrzlina, opalovací krémy nebo služby cestovní kanceláře, pravděpodobně postrádáte i tu smysluplnou hektiku, která udržuje vaši mysl v činnosti po zbytek roku. Úplně obráceně je tomu ale v agenturách na zážitky. 

Je paradoxem, že v systému rychlého života manažeři často řeší i nepracovní aktivity na poslední chvíli, takže nakonec z nedostatku času na přípravu sleví z megalomanských kreativních plánů a skončí u běžného standardu. V neděli se jdou projít do Stromovky a ve čtvrtek mají firemní teambuilding na bowlingové dráze. Pomoci s kreativou mohou profesionální zážitkové agentury. Jejich hlavní činností je, s nadsázkou řečeno, „lokalizace, determinace a následná destrukce nudy". Či spíše stereotypu, ke kterému chtě nechtě sklouzáváme, protože jsme zahlceni prací a dennodenními problémy.

Unesený šéf a podojená kráva

Ještě před několika lety byl fenomén zážitků v té podobě, jak je chápeme my, v Česku pojmem téměř neznámým. Založila jsem tehdy společnost, která měla za cíl přinést lidem inspiraci na překvapení každému, kdo chce udělat radost svému bližnímu. Nezapomenutelné zážitky jako dárky se ale záhy staly trendem a našly si své stabilní místo na trhu. Nechat šéfa unést komandem opravdu není jen tak, ale zorganizovat se to dá - s tím, jak přibývá zkušeností a know-how jak v oblasti exekutivy nápadů, tak i v poznání potřeb klientů, jejich preferencí a postojů.

Pokud jde o nabízené zážitky, rozhodující je samozřejmě přání a „rozpoložení" klienta. Zážitky mohou být od těch nejběžnějších, jako jsou romantická aranžmá, adrenalinové létání, rychlá auta či stále populárnější kurzy vaření, až po absolutní úlety, jako podojení krávy nebo obsluhování v hospodě IV. cenové kategorie. To všechno je dokonalým zázemím pro péči o firemní klientelu. A to nejen v oblasti organizace speciálních eventů, kde je zážitek tou pověstnou třešničkou na dortu, ale i v oblasti tzv. stabilní péče o vaše firemní VIP.

Vycházejme přitom z předpokladu, že každá firma neustále řeší problém toho, jakým způsobem dát svým obchodním partnerům, klientům či zaměstnancům najevo úctu a poděkování. Většinou je to úkolem jednotlivých lidí ve firmě (account manažeři, obchodníci či asistentky), v méně obvyklém případě specializovaného oddělení. Obvykle jim ale nezůstává čas ani kapacita zaobírat se vymýšlením pozorností ke každé možné příležitosti.

Proč zážitek, a ne balík se stužkou

Dáváte tím najevo, že se o obchodního partnera, klienta, zajímáte a dobře jej znáte. Vy znáte svou cílovou skupinu a agentura na zážitky vám pomůže ji zaujmout a vše zařídit. To, zda dáte svému klíčovému obchodnímu partnerovi možnost strávit jeho svátek na jachtě u romantické večeře s manželkou, posadíte ho do stíhačky, nebo uznáte, že má bezbřehý smysl pro humor, a tak ho jako správné „velké zvíře" pošlete k ostatním velkým zvířatům do zákulisí cirkusu, - je na společném zvážení - vašem a vaší zážitkové agentury. Neexistuje člověk, kterého byste splněním jeho snu nepotěšili. A je to přímá cesta k vyvolání pozitivní emoce a v součinnosti s ní i budování blízkého vztahu vás a vašeho klienta nebo zaměstnanců. Protože na takové zážitky se opravdu nezapomíná. Jak praví mé oblíbené staré indiánské rčení: „Co jsi snědl a zažil, to ti nikdo nevezme."

zpět