Nejčastější otázky

 

Jak vypadá a co obsahuje dárkový balíček?

Luxusní balíček s moderním dizajnem, který obsahuje všechny informace o zážitku. Popis zážitku naleznete v průvodním dopise,  druhý volný list slouží pro osobní věnování s podpisem. Dále dárkové balení obsahuje kartičku s číslem certifikátu opravňující ke vstupu do světa zážitků a kontakt na Vašeho zážitkového poradce. Ceny zážitků samozřejmě nikde uvedeny nejsou.


Jak rychle mi můžete dárkový balíček doručit?

Tak rychle, jak potřebujete...

  • osobní odběr: zážitky jsou v dárkovém balení připraveny v naší kanceláři v centru Prahy, na adrese Příčná 4, Praha 1. Vyzvednout si ho můžete ve všední dny do 17:00. Dostanete s k nám autem s možností parkování u Karlova náměstí, metrem na stanici Karlovo náměstí, tramvají do ulice Spálená či Vodičkova ulice/Školská.
  • kurýrem: v den objednání jsme schopni zážitek doručit po Praze kurýrem do 2 hodin od objednání
  • Českou poštou: s doručením do druhého dne (služba EMS) či do 2 pracovních dnů (dobírka, faktura)
  • elektronický voucher: pokud potřebujete předat dárek ještě rychleji, zašrktněte u objednávky volbu "Zaslat certifikát emailem". Do dvou hodin od objednání v rámci pracovní doby zašleme e-mailovou verzi certifikátu s tím, že na požádání dodatečně doručíme i originální balení. Toto řešení je vhodné, pokud balíček potřebujete opravdu rychle a nejste z Prahy.

Jakým způsobem mohu platit?

  • hotově: při osobním vyzvednutí zážitkového voucheru
  • na dobírku: zaslání dárkového balení českou poštou
  • fakturou: zaslání poštou, kurýrem a následná platba v klidu z domova
  • bankovním převodem pomocí platebního tlačítka AGMO - platba ihned v posledním kroku objednávkového procesu
  • platební kartou pomocí platebního tlačítka AGMO, platba ihned v posledním kroku objednávkového procesu

AGMO a.s. internetové bankovnictví

Po odeslání objednávky má kupující možnost využít internetové bankovnictví svojí banky a provést zadání bankovního příkazu prostřednictvím platebního tlačítka pro bankovní převody či pomocí online platba kartou. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO a.s.. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí zpracovatelů plateb ani jiných třetích stran. 

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.


Musím obdarovanému rezervovat konkrétní termín na zážitek?

Nemusíte. Dárkový certifikát má základní platnost 6 měsíců (s maximální platností 1 rok) a je jen na obdarovaném, kdy se rozhodne ho využít. Na vyžádání lze certifikát prodloužit dle
obchodních podmínek.


Jde platnost certifikátu prodloužit?

Ano jde, pokud si myslíte, že certifikát nestihnete využít v rámci jeho základní platnosti, kontaktujte nás prosím. Prodloužíme jeho platnost dle našich
obchodních podmínek, tzn. prodloužení na osobní vyžádání obdarovaného před vypršením základní 6ti měsíční platnosti je bezplatné. Pokud o prodloužení platnosti požádáte již po uplynutí základní doby platnosti certifikátu, obnovíme jeho platnost za administrativní poplatek 500,-Kč. Maximální možná doba platnosti certifikátu je 12 měsíců od data vystavení. Po uplynutí této doby je certifikát zařazen mezi propadlé certifikáty a tento stav nelze změnit.


Certifikát mi propadl. Jde ho znovu aktivovat?

Pokud vám certifikát propadl po základní 6ti měsíční lhůtě a nevyužili jste možnosti jeho bezplatného prodloužení na 1 rok, uhradíte administrativní poplatek 500,- Kč a voucher je prodloužen o dalších 6 měsíců. Maximální platnost voucheru je 12 měsíců od data vystavení.


Jakým způsobem si obdarovaný může zajistit termín pro realizaci svého zážitku?

Veškeré informace nalezne obdarovaný v průvodním dopise, který je k certifikátu přiložen. Termín je možné dohodnout nejjednodušším způsobem, buď  formou
online rezervačního formuláře, který naleznete na našich stránkách či e-mailem na adrese rezervace@dejtonej.cz . V  případě, že dáváte přednost telefonické kominikaci, využijte pevné linky 221 111 833. nebo čísla na zážitkového poradce 724 859 915. Pro rezervaci termínu potřebujeme znát číslo certifikátu, jméno, příjmení a telefonní číslo osoby, která bude zážitek realizovat.


Vyskytuje se někde na balíčku cena, nebo ho mohu rovnou předat obdarovanému?

Balíček je kompletně připraven k předání, žádné ceny neobsahuje. Dárkové balení můžete rovnou předat, nemusíte si s ním dělat již žádné starosti.


Jde někde v balíčku uvést jméno obdarovaného nebo věnování?

Ano, balíček obsahuje kromě informativního průvodního dopisu o vybraném zážitku také list, na který je možné vepsat věnování a přání. Věnování můžete vepsat již do objednávkového formuláře při objednání zážitku.


Nevím co vybrat, nemohl by si obdarovaný vybrat z Vaší nabídky sám?

Pro tento účel je ideální náš speciální produkt - Univerzální certifikát. Máme pět typů univerzálního certifikátu v různých cenových relacích. Naleznete na našich stránkách v kategorii univerzální certifikát. V průvodním dopise je uvedena bodová hodnota certifikátu, kterou lze proměnit za
zážitky uvedené na našich webových stránkách www.dejtonej.cz.


Může si držitel Univerzálního certifikátu vybrat i více zážitků?

Samozřejmě. Do výše svého finančního konta může
zážitky libovolně kombinovat, případně si může doplatit na zážitek, jehož cena darovaný finanční limit přesahuje.


Mohu darovat Univerzální certifikát i více lidem? Například páru?

Určitě ano. Certifikáty jsou přenosné, proto si z katalogu může vybrat jeden či více zážitků jedna i více osob. Některé
zážitky jsou určeny přímo pro pár, s výběrem vám rádi poradíme. 


Je možné koupit dárek i na firmu?

Ano. Napište nám prosím do objednávkového formuláře název firmy, IČO a DIČ. Pokud si budete přát nakoupit pro vaše zaměstnance či obchodní partnery více voucherů, neváhejte nás kontaktovat. Připravíme vám speciální nabídku. 


Rádi bychom koupili více zážitků jako poděkování našim klientům. Je možné u Vás získat speciální podmínky?

Samozřejmě. Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese
martina@dejtonej.cz.


Ráda bych balíček poslala rovnou obdarovanému. Je možné balíček poslat na jinou adresu než fakturu?

Ano, v objednávkovém formuláři jsou uvedeny „údaje o odběrateli“, kde napíšete Vaši adresu a my na ni pošleme fakturu. Naleznete zde i „dodací adresu“, kde napíšete adresu obdarovaného a my na ni doručíme certifikát. Prosím, vždy do poznámky napište, že se jedná o doručení přímo obdarovanému, zajistíte si tak přesné rozeslání dle požadavku.


Neumím se rozhodnout pro ten správný zážitek pro mého blízkého, poradíte mi?

Samozřejmě. Zavolejte nám buď na telefonní číslo 221 111 833 či kontaktujte přímo zážitkového poradce na tel. čísle 724 859 915. My Vám rádi poradíme a doporučíme vhodný zážitek.


Koupila jsem u Vás zážitek a chtěla bych ho vyměnit za jiný, je to možné?

Ano, jakýkoli zážitek z naší nabídky lze vyměnit za jiný před závaznou rezervací termínu čerpání zážitku. Pokud by Vámi vybraný zážitek byl dražší, zašleme fakturu s doplatkem a jakmile bude faktura uhrazena, rezervujeme pro Vás termín realizace zážitku.


Mohu se účastnit zážitku spolu s obdarovaným jako pasivní účastník, tj. pořizovat fotografie nebo videozáznam?

Doprovod je u většiny zážitků možný, jen u několika málo ho nedoporučujeme. Prosím sdělte nám, o jaký zážitek se jedná, rádi Vám tuto informaci potvrdíme.


Jakou máte pracovní dobu?

V kanceláři ulice Příčná 4 na Praze 1 jsme každý všední den od 9:00 hodin. Přesnou provozní dobu kanceláře naleznete v
kontakty - kancelář. V případě nestandardních situací nás můžete kontaktovat i o víkendech a státních svátcích na mobilních telefonních číslech.


Za jak dlouho od objednávky bude balíček připravený?

Každá objednávka je vyřízena nejpozději druhý den po svém doručení. Pokud potřebujete balíček rychleji (například do dvou hodin) záleží na telefonické domluvě s naší operátorkou. Vždy Vám rádi vyjdeme vstříc.


Chceme si balíček vyzvednou osobně. Můžeme platit na místě?

Ano, u nás v kanceláři Příčná 4, Praha 1 můžete platit v hotovosti či si vyzvednete voucher s přiloženou fakturou.


Můžeme si balíček objednat přímo u Vás v kanceláři?

Ano. Dárkový voucher jakéhokoli zážitku jsme schopni vystavit přímo na místě. Doba vystavení trvá pár minut. V případě, že si přejete pouze přijít a s dárkem hned odcházet, ideální je zaslání objednávyk online na našich stránkách v předstihu, zážitek tak budete mít připraven již v době příchodu do kanceláře. Do poznámky uveďte, kdy si pro balíček přijdete. 


Jakým způsobem funguje kalendář a jak si do něj zapsat důležité narozeniny a svátky?

Kalendář naleznete na našich stránkách a pro zapsání události postačí dvakrát kliknout na datum, ke kterému chcete důležitou událost zapsat nebo klikněte na znaménko "plus" v levé dolní části kalendáře. Pro přehled již zapsaných událostí slouží tlačítko v levém dolním rohu (3 linky pod sebou). Každou událost náš centrální administrační systém připomene s týdenním předstihem. Za každou zapsanou událost získáváte také body do vašeho věrnostního programu.

Pro automatickou připomínku je nutná Vaše registrace a vstup do našeho věrnostního programu.


Mohu u Vás platit kartou?

Bohužel ne, na místě v kanceláři je možná platba opravdu jen v hotovosti. Bezhotostní platba je možná pouze online a to v rámci platbního systému AGMO a.s.. Jednotlivé možnosti se Vám zobrazí v rámci objednávkového procesu.